min fredag


I fredags tog vi bilen in till malmö för att lyssna på laleh som spelade på palladium.


Det var första gånen jag såg henne och det var minsann på tiden! Vi hade sittplats vilket jag tyckte var perfekt, det blev en hemskt mysig stämning och väldigt intimt och bra.








Efter konserten åkte vi till eslöv och hem till anna för att dricka vin, äta popcorn, spela kort och lyssna på bra musik. En liten repris av torsdagen med andra ord. Väldigt spontan och fin fredag, och trots kylan utomhus var jag varmare än någonsin!

Kommentarer
Postat av: elin

jag hade en jättefin kväll! tycker att det ska göras om, med LIIIITE mindre vin för min del, haha!

puss på dig

2009-12-20 @ 17:18:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0