idag fyller världens finaste pappa år




Idag fyller min pappa år! Världens världens världens finaste pappa. Men så tycker nog alla om sina pappor. Jag har nog alltid varit lite av en pappas flicka på något sätt. Vi är så lika när det gäller vissa saker, till exempel är vi båda tekniknördar och så skrattar vi åt samma saker. Och delar många åsikter. Dessutom är han en av mina största förebilder. En sak som jag beundrar honom för är att han och hans bror startade upp ett eget företag när dom var yngre, ett företag som fortfarande är vid liv och som är framgångsrikt. Men jag beundrar framförallt min pappa för att han alltid gör det som är rätt, och inte tar några genvägar. Det är en bra livsfilosofi tycker jag.

Det som är allra bäst med min pappa är att jag vet att han skulle göra precis vad som helst för mig och resten av min familj. Vad som helst. Ni tänker kanske att det inte är något stort, att det skulle varenda pappa i världen göra. Men jag tycker inte att man ska ta det för givet, och framförallt inte ta sin pappa för givet. En dag kanske han inte finns kvar där längre. Grattis på födelsedagen pappa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0