en fredag



Godkväll! Just nu sitter jag hemma hos louise, vi har precis tittat klart på idol och jag röstade till och med! För ovanligheternas skull. Jag stod nämligen inte ut med tanken på att mariette skulle åka ut. Tur nog gjorde hon inte det heller! Nu vill jag ha kvar henne, calle och tove till slutet så är jag nöjd. Det kvittar vem av dem som vinner.

Annars har jag som sagt varit i lund idag tillsammans med min mamma, vi besökte ett köpcentrum och det blev en hel del affärer och lite fika. Gick som vanligt in på topshop och åh:ade mig gång på gång men kände som vanligt att det var lite lite för dyrt. Eller är det jag som är snål? Jag vet inte riktigt. Och så provade jag massa skor inne på dinsko men det blev inget köp. Är det något jag definitivt inte behöver så är det skor. Fast det är ju så kul att köpa. Åh. Nu ska jag lyssna lite till på kents nya album och sen ska jag nog bege mig hemåt. Det är ju en dag imorgon också! Pussel


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0