i'd find a million ways to say i love you


bild: papertissue


Hej kamrater! Min lilla frånvaro har berott på lite tekniska problem, men nu är det löst. Man upptäcker verkligen vad bloggen betyder för en när man inte kan blogga, det känns tomt och ihåligt på något sätt. Det har blivit en del av mitt liv som jag inte vill vara utan. Bloggen är min lilla bebis!

Under tiden jag har varit borta har jag firat fars dag med släkten, gått på bio, tränat och haft avskedsmiddag för en vän. Idag har jag lite små saker att fixa och ikväll ska jag till maria på hemmabio! Och så är det ju andra avenyn klockan nio ikväll också, det får ni inte missa. Ha en bra tisdag fina ni!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0