lördag


Efter att ha vaknat upp med solsken genom persiennerna kunde min lördag helt enkelt inte bli dålig. Runt lunch hoppade jag in i bilen till ystad och hämtade upp louise för att gå på julmarknad. På själva marknaden stannade vi i ungefär tio minuter, efter att ha provsmakat glögg och inse att där inte fanns så mycket för oss. Så vi hoppade in i bilen igen!





Och givetvis hamnade vi på olof viktors för att fika och prata i någon timme. Så himla mysigt. Alltså, är ni på österlen måste måste måste ni åka dit.

På kvällen gick vi och såg new moon på bio, nivet uppföljaren till twilight. Åh herrejesus. Jag har väntat så länge på den här filmen och den var precis lika fantastisk och bra som jag trodde att den skulle vara, och gjorde nog ännu mer ont i hjärtat än jag var förberedd på. Se den!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0