mellan sanning och lögn



Imorse var jag och blev vaccinerad mot svinis, så nu är det gjort. Det var inte så farligt, känns inte så mycket värre än när jag får allergisprutorna och inte så mycket värre efteråt heller. Skönt. Efteråt följde maria med mig hem, och vi tittade på filmen mamma mia, drack thé och bakade scones. Sen kändes det som att hela dagen hade gått, men då var klockan bara ett. Så vi tog oss ner till Erikshjälpen och efter det fikade jag en stund med elinore. Man hinner sannerligen med mycket när man går upp tidigt på morgonen.

Nu ska jag göra hemmagjord pizza, lyssna lite på detta soundtracket och lite senare är det drillträning. Sen stupar jag nog i säng skulle jag tro. Imorgon är det fredag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0