melodies and desires


bild: papertissue

Då var det torsdagskväll och snart är helgen här. Igen. Idag har jag varit i ystad och tagit allergispruta på sjukhuset och efter det åkte jag hem till louise för att få lite färg i håret. Min utväxt var inte särskilt vacker, så att säga. Och det blev hur fint som helst! Ett tips till er som inte vill lägga på tok för mycket pengar hos frisörskan för att färga håret är att köpa färg på typ h&m och be en duktig vän färga det till er. Ekonomiskt och bra!

När jag kom hem från ystad åt jag pannkakor, och ni vet ju vad jag tycker om pannkakor. Gudomligt. Skulle kunna äta det sju dagar i veckan året runt. Eller i tanken skulle jag kunna göra det, men i praktiken hade det nog blivit ganska tråkigt. Nu ska jag göra mig en kopp thé och sätta på mig raggsockar. Det är ju så förbaskat kallt nuförtiden. Sen ska jag buda på en jacka på tradera som jag verkligen vill ha. Hoppas hoppas. Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0