we might as well be strangers



Denna måndagen kommer minsann inte gå till världshistorien. Jag började duktigt med att gå upp klockan nio, men det slutade med att jag somnade i soffan till en film och vaknade en timme senare. Och ungefär i den andan har dagen rullat på. Min energi tycks vara obefintlig på måndagar har jag märkt. Nu ska jag äta skorpor och titta vidare på filmen gladiator som går på kanal nio. Hejdå!

(förresten. ni är lite dåliga på att kommentera, ni är ju ändå en del som följer bloggen. kom igen, jag gillar ju kommentarer! vad tycker ni är bra i bloggen och vad vill ni ser mer av? låt mig veta!)

Kommentarer
Postat av: Sarah

hej jag heter sarah (heheh) och jag tycker att av någon anledning att det är ganska fint att läsa om din vardag, men jag kan önska att du lägger in egna bilder oftare eftersom att det känns mer personligt!

2009-11-23 @ 23:02:55
URL: http://playnomind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0