min helg


I fredags tog jag tåget till malmö runt fyra tiden, för att möta upp maria och se filmen coco - livet före chanel! Filmen var fantastiskt fin, och jag blev väldigt inspirerad och motiverad att klä mig fin igen.






När filmen var slut tog vi bussen ut mot hermodsdal och linneas lägenhet där det blev singstar i timmar, fina vänner, dans och massa vin.




Vid midnatt tog vi bussen in mot stan och vissa drog till kb medans vi andra hamnade på gayklubb. Det var väldigt intressant! Och kul. Sen ramlade vi in i linneas lägenhet runt tre på natten och somnade bums.



Ungefär såhär såg dagen efter ut innan folk började känna sig vid liv igen.



Sen satte vi på läppstift och började dricka vin/öl/annat!











När dom andra skulle dra ut kände jag mig helt plötsligt väldigt opepp och ville inte följa med, men efter lite övertalning från en viss maria följde jag med ändå! Medan dom andra drog till inkonst gick jag och maria till retro, drack vin och öl och hade det fint. Och precis som fredagen ramlade jag in i linneas lägenhet runt tre tiden, och jag kände mig ganska nöjd och lycklig med min tillvaro.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0