alla sagor, alla under, allt på en och samma gång


bild: papertissue

Bonsoir! Det betyder godkväll på franska, för er som inte vet. Åh vad jag saknar att prata och läsa franska! Världens finaste språk om ni frågar mig. Så himla vackert. Idag blev det en spontantur till malmö med louise för lite h&m, monki och ikea. På det sistnämnda handlade jag en liten hylla som jag ska ha lite böcker på, ni kanske får se när rummet är helt färdigt!

Imorgon åker louise till london och jag är ganska avundsjuk. Hade passat så perfekt med ett litet äventyr just nu. Inte för att min helg inte betyder äventyr redan. Jag är nämligen bjuden på halloweenfest nu på lördag vilket ska bli jättekul! Och då ska man givetvis klä ut sig. Har ni några förslag? Det enda jag har kommit på hittils är alice i underlandet, babuschka, docka eller cirkusdirektör. Kan det vara något tror ni? Äsch jag vet inte. Ge mig förslag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0