du om nån borde förstå att man inte gör såhär mot mig


bild: papertissue

Hej på er! Idag var jag uppe tidigt för drillträning, och efter det åkte jag och mamma in till ystad. Det var något rosa bandet-jippo med massa rosa ballonger, rosetter och massa sådant. Fint. Tog såklart en tur inne på h&m och köpte en kofta, två halsdukar och en sjal. Det känns som att det är det enda jag köper nuförtiden, och alltså har tusen av. Men man kan nog inte ha för många halsdukar, sjalar och halsdukar! Åtminstone inte jag. När man dessutom får det "gratis" med kuponger känns det hemskt bra. När vi gått på stan en stund tog vi en god fika på olof viktors också. Givetvis.

Ikväll ska jag på födelsedagsmiddag hos johanna som fyller år idag. Har inte riktigt koll på vilka som ska dit, eftersom jag inte känner hennes kompisar, men det ska bli kul. Jag har köpt vitt ekologiskt vin som jag ska ge henne i present (hoppas nu att hon inte läser det på bloggen innan)! Tror att paljettvästen åker på ikväll, det är nog dags för det. Fortsatt fin lördag hörrni!

Kommentarer
Postat av: Log.

Tack för de fina presenterna igår...och tack för att du är du och för att du är väldens bästa Sandygirl

2009-10-24 @ 17:12:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0