friday i'm in love


bild: papertissue

Godmorgon fredag! Jag känner mig helt galet inspirerad och kreativ idag, och klockan är bara lite över tio. Skönt med lite fredagskänslor! Nu när jag har varit arbetslös ett tag har jag helt tappat tidsuppfattningen, och datum och veckor blir ett enda stort virrvarv känns det som. Och ska jag vara ärlig känner jag mig inte särskilt arbetslös, snarare som att jag väntar på att något nytt ska börja. Som att jag har ett väldigt långt lov.

16.20 ska jag och maria ta tåget till malmö, men innan dess tänkte jag hinna med lite allt möjligt. Träna och redigera färdigt bilderna från 50-års festen förra helgen till exempel. Så nu ska jag äta frukost och sen sätta igång! Ikväll blir det bio och sedan möter vi upp några andra för att fortsätta kvällen. Ha en förträfflig fredag, mina vänner. Puss!

(ps. för att göra dagen ännu bättre, kan man lyssna på marias fredags-spotifylista här!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0