it's the wrong kind of place to be thinking of you



God eftermiddag på er! Just nu sitter jag på rummet, och maria är på blog awards. Ute regnar det, och jag lyssnar på damien rice och funderar på att ta hand om kaoset i väskan. Märkligt att det går så snabbt att skapa oordning. Tidigare idag var vi en runda på stan, och jag hittade bland annat världens finaste spetsjacka/tröja. Och ett par faboulous vantar i djurmönster. Och massa annat! Åh, det finns så mycket fint jag vill köpa. Det får jag väl göra, jag har ju ändå ett jobb?

Nu sms:ade maria att hon var påväg tillbaka så nu får jag sätta lite fart! Vi ska väl ut och äta om någon timme, sen ska hon på prisutdelningen, och sen möts vi upp på efterfesten. Ska bli himla roligt! Ha en fortsatt fin lördag, puss!

Kommentarer
Postat av: erica

vad mysigt det verkar att vara där! :)

2009-10-18 @ 02:31:28
URL: http://midnattsgator.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0