min torsdag



Min torsdag började med att jag hämtade upp maria och körde ner till erikshjälpen. Hittade som vanligt massa fint! Erikshjälpen är bäst. Efteråt åkte vi till ett café i byn, bullen & bönan, och drack thé/kaffe och åt varsin macka. Gott!








Efter fikandet fortsatte vi vår lilla tur, och efter att ha åh:at och oh:at oss vid varje fint träd bestämde vi oss för att stanna och fota lite. Såhär fint blev det! Älskar älskar älskar höstens färger.



Sen körde vi till simrishamn för att titta på en väns utställning som hon hade med sin skola.



Tillbaka i tomelilla handlade jag kantareller!


Och när jag kom hem åt jag pannkakor och kantarellmacka.


En stund senare blev det ett spontant biobesök i ystad där jag såg micheal jackson filmen this is it tillsammans med min granne!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0