sitter på bussen hem och borde vara tröttare än jag är


bild: papertissue

Ingen var nog gladare än jag när klockan slog halv fem idag, och äntligen var arbetsdagen slut. Jag tror att det kan ha varit världens längsta måndag någonsin. Nu sitter jag iallafall på bussen hemåt och borde vara tröttare än jag är. Direkt när jag kommit hem ska jag köra till ystad och möta upp mamma och några andra för att gå på förelösning om självskadebeteende och hur man tar sig ur det. Efteråt ska jag träffa en vän över en kopp thé och prata igenom vad som händer i våra liv, eftersom vi inte har setts på ett tag och på fredag åker hon till afrika! Jag är lite avundsjuk om jag ska vara ärlig.

Nu ska jag börja redigera stockholmsbilderna från lördags och söndags så att dom förhoppningsvis kan komma upp idag. Vi hörs lite senare!

Kommentarer
Postat av: elin

gud vad jag tyckte att hon var bra! Vilken tjej!

2009-10-20 @ 19:02:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0