sometimes all you need is one





Min fredagskväll blev inte riktigt som jag hade tänkt mig. Först tog vi iallafall tåget mot malmö och promenerade bort mot bion där vi skulle se coco - livet före chanel. Givetvis var filmen fullsatt, och jag blev lite bitter för en stund. Så vi gick in på H&M som låg bredvid, jag köpte en fin rosett och sen satte vi oss utanför espresso house och drack varsin latte. Sen bestämde jag mig för att inte vara bitter längre, och vi tog bussen till hermodsdal och hittade till slut till linneas lägenhet.




Hos linnea var det tvspel, singstar, chips, öl och champagne för dom andra och cola för mig, bra musik och hemskt mycket skratt. När de andra drog till kb, åkte jag till centralen och mötte upp anna för att sedan ta tåget hem till tomelilla. Sen somnade vi sött runt två tiden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0