we've still got time



Tänk att livet kan förändras såhär fort. Jag har ett heltidsjobb, till helgen ska jag till stockholm och plötsligt känns livet lite mer fantastiskt. Min fina mamma ville fira att jag hade fått jobb, så när vi tittade på andra avenyn för en stund sen dukade hon fram kladdkaka som vi åt under tiden. Gott. Låten ovan var förresten med i det avsnittet, den är alldeles underbar om ni frågar mig. Nu ska jag titta på ett avsnitt sex and the city, och sen ska jag minsann sova! Halv sju ska jag gå upp imorgon och det känns märkligt nog helt okej. Godnatt!

Kommentarer
Postat av: L

Haha, såfort det avsnittet var klart lyssnade jag på den låten bara för att den var med där på sluet. Den är så fin!

2009-10-14 @ 12:17:03
Postat av: am

Grattis till jobbet, så kul:) Vad är det för jobb?

2009-10-14 @ 12:22:30
URL: http://amodig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0