busy day.

Hej bloggen! Anledningen till uselt bloggande idag beror på att jag helt enkelt inte har haft så mycket tid till det. Klockan ringde klockan sju imorse och först bar det av till ystad där jag och l hade lite mini-loppis på torget. Vädret var makalöst bra och vi fick sålt en hel del! Det där med loppis är bra grejer.

Klockan ett packade vi ihop det lilla som fanns kvar (som ska skänkas till secondhand!) och jag körde mot tomelilla igen. Parkerade bilen på församlingshemmet och medverkade på min första konfirmationsträff som ledare. Jag kände mig lite förvirrad men tror att det kommer vara mycket bättre nästa gång. Måste bara våga ta fler initiativ och mer plats. Nu ska jag iväg igen! Vi hörs lite senare hörrni, puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0