honey, i'm home



Hej alla fina! Inatt kom jag hem från stockholm och idag har jag sovit ut rejält. Skönt, kändes som att jag inte hade sovit ordentligt på flera veckor. Det har varit två alldeles fantastiska dagar tillsammans med min käraste vän louise, och jag vill tillbaka nununu. I torsdags kväll såg vi cirque du soleils show saltimbanco i globen och det finns inte riktigt ord för att beskriva hur magiskt det var. Det var som en helt egen liten värld uppe på scen som vi i publiken fick vara med i för en liten (för liten) stund. Vilken upplevelse! Igår spenderade vi dagen i stan i, vad som kändes, tusen affärer. Runt sjutiden på kvällen åkte vi hem mot skåne igen, trötta men nöjda med vår lilla tripp till huvudstaden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0