du är gåtan som jag aldrig löser klart


bild: lolitas (mycket därifrån på sistone, men hon har ju så fina bilder på sin blogg) 

Hej! Äntligen fredag. Det är märkligt det där, med fredagskänslan. Trots att jag inte går i skolan eller har något jobb för tillfälligt, så finns den där ändå. Den där pirrande fredagskänslan som säger att precis allt är möjligt. Att hela helgen är framför en.

Jag och anna tittade på one tree hill igår till klockan slog ett, sen somnade vi sött. Och imorse innan hon åkte hem hann vi se två avsnitt till. Fruktansvärt bra serie, det där. Nu ska jag strax köra till ystad och fika med mina föredetta klasskamrater från gymnasiet. Olof viktors blev stället, så det kan ju inte bli annat än bra! Nu får jag snabba mig så att jag inte blir sen som vanligt. Ha en fin fredag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0