du läser mig kapitel för kapitel




Ikväll var det egentligen tänkt att jag och maria skulle till malmö och debaser för att titta när fantastiska hello saferide spelade. Men det blev ändrade planer, och vi beslutade oss för en laga middag och titta på film kväll istället. Vi bakade en fruktansvärt god pizza, kanske den godaste jag någonsin ätit, med tomater, lök, pesto, mozzarella, svamp, ost och soltorkade tomater. Till det drack vi varsitt glas vin och pratade om allt möjligt. Sen tittade vi på filmen the reader, som var en väldigt vacker och sevärd film. Avslutningsvis åt vi hemmagjord glass som maria hade gjort, om ni kikar in på hennes blogg antingen ikväll eller imorgon så kommer säkert receptet upp! En perfekt onsdagskväll, om ni frågar mig. Åhå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0