födelsedagsfester.

Det har varit mycket födelsedagsfester denna helgen. I torsdags åt jag först tacos hos louise och sedan firade vi hennes vän jimmie som hade fyllt nitton dagen innan.


finaste louise


tacos!


hos jimmie


moi



Och så blev det fredag och jag begav mig till eslöv för att spendera dagen tillsammans med anna. På kvällen åkte vi till malmö och värnhem för att fira marias födelsedag!


birthdaygirl


anna


linnea testade mitt läppstift, och fint blev det!


jag


tåni the påni/conny the ponny



och vi sjöng "jag må hon leva"


erikoka


och vi blev bjudna på fantastiskt goda cupcakes.

Sen fick jag för mig att jag skulle hem ganska tidigt, så jag satte mig på tåget hem. Det var nog tur. Hemskt fin kväll, trots allt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0