isn't it obvious?


bild: papertissue

Godmorgon. Inatt drömde jag att lars winnerbäck hade en konsert i mina föräldrars sovrum. Det var lite.... märkligt. Men lasse var såklart fantastisk, som vanligt. Jag var tydligen hans assistent men jag var inte särskilt bra på mitt jobb. Jag tolkar det som att jag inte ska söka jobbet som assistent fler gånger, och det kan ju vara ganska skönt att veta.

Jaha, annars då? Allt är lite upp och ner just nu men jag försöker gripa tag i någonting för att inte ramla ner. Min helg är full av fina saker och det känns bra. Idag ska jag först göra ett besök hos louise och ikväll blir det malmö. Imorgon har jag mitt första fotouppdrag och efter det får jag träffa anna igen. Det ska nog bli bra det här. Och så har jag precis startat upp ett spännande projekt, men det får ni höra mer om en annan gång! Ha en fin fredag, hörrni.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0