när natten är här ska jag lämna allt tillbaks



Idag har jag då inte fått för mycket gjort. I princip ingenting, om jag ska vara ärlig. Men man får väl ha sådana dagar ibland också antar jag. För en timme sedan fick jag ett roligt samtal som innebär att jag ska göra mitt första betalda fotouppdrag på lördag! Det känns jätteroligt, verkligen, just nu är jag hur glad som helst. Det blev en bra måndag i slutändan ändå!

Jag tittade precis på svenska hollywoodfruar på teven, och jag vet inte riktigt om jag ska skratta eller gråta. Tänk om det hade varit ironiskt, på skoj, inte på riktigt. Men det är ju inte det, dessa kvinnorna lever dessa liv på fullaste allvar. De tror att det är meningen att man ska leva på sin mans pengar som hemmafru och tycka det är underbart. Sorgligt och tragiskt. Nu ska jag titta på roast på berns istället. Det är lite mer min kopp av thé.

(Förresten. Precis alla måste lyssna på lars winnerbäcks album som släpptes idag. Jag dör. Allvarligt.)

Kommentarer
Postat av: tomatey

jag vill med hitta en rik man och gifta mig och leva på honom!

2009-09-22 @ 14:49:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0