tisdag


bild: papertissue

Hej hopp! Idag har jag redan hunnit koreografera tillsammans med susan i två timmar och luncha med mamma på stora hotellet nere i byn. Hej och hå, nu är jag minsann igång. Fast nu blev jag så trött av på tok för lite sömn inatt att jag nog ska ta mig en liten tupplur. Man får göra det mitt på dagen om man är arbetslös. Sen ska jag påbörja projekt: rensa garderoben.

Jag gjorde nyss ett test på facebook angående vad man kan om lars winnerbäck. Resultatet blev "Du är praktiskt taget Lars Winnerbäcks tvillingsyster/bror. Kan alla texter och får gåshud när du hör hans härliga stämma!", och det låter väl inte helt fel. Längtar så tills hans höstturné.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0