fan fan fan det skulle va du



God söndagskväll! Nej, det finns inte nog av ursäkter för mitt usla bloggande denna helgen. Det känns som att det har varit världens längsta helg, men det är nog för att jag räknar med torsdagen också. Igårkväll åkte jag till ystad och louise för att bli bjuden på supergod middag och efter det tittade vi på film. The boat that rocked, helt underbar. Särskilt musiken! Så den måste ni se, så att ni vet det.

Idag var jag tvungen att gå upp lite för tidigt för mitt eget bästa, och köra till staffanstorp för att gå på drillkurs. Otroligt givande och intressant men lite för långt för min smak. Det blir lite tröttsamt när man bara sitter stilla hela tiden, jag klarar inte riktigt av det. Nu skulle jag verkligen behöva sova men känner jag mig själv rätt så sitter jag nog uppe någon timma till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0