we belong together


bild: lolita

Godmorgon! Inatt har jag sovit tio timmar och det är jag hemskt glad över. Det har inte blivit så mycket sömn den senaste tiden. Jag drömde förresten väldigt märkligt inatt. Massa släktingar var med i drömmen och även elin kling. Och så fanns det ett gigantiskt fartyg som gick på land. Väldigt konstigt, vet inte riktigt hur jag ska tyda den drömmen. Förmodligen vill jag inte ens göra det!

Igår spenderade jag och anna dagen med att titta på one tree hill, och så mycket mer än det innehöll inte min söndag. Men det kändes helt okej faktiskt. Ibland ska man inte göra för mycket, speciellt inte på söndagar. Om någon timme ska jag köra till ystad för att tillsammans med louise flytta ut i deras sommarstuga några dagar. Behöver komma bort lite grann känner jag, så det ska bli skönt. Tänker mig långa promenader, massor av thé, läsa böcker, titta på film, tända ljus, laga god mat och äta sent på kvällen och sådant. Datorn följer med så vi hörs snart igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0