lilla montmatre och tvåmannakräftskiva.

Jag hade en väldigt fin lördag förra helgen, som jag tänkte dela med mig av.


På dagen hade de ett arrangemang som kallades lilla montmatre, där olika konstnärer ställde ut.



Min fantasiskt duktiga vän louise ställde ut sina tavlor! Det gick otroligt bra för henne, tror att hon sålde alla utom en. Är du intresserad av att köpa hennes konst? Besök hennes blogg här.


Här är jag, hej hej.



Närmare kvällen hade jag och en annan tvåmannakräftskiva! Alltså, dessa kräftor. Jag skulle kunna äta hur många som helst. Så. otroligt. gott!




Vi drack vin, spelade massa spel och pratade gamla och nya minnen. Finfin kväll och dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0