inredningsinspiration.

När jag hade bokat resan imorse, åkte jag och tränade en stund och efter det åkte jag till ystad för att ta en allergispruta. Sedan åkte jag och mamma till malmö för att gå på ikea en sväng. Det är alltid så mysigt att gå på ikea tycker jag, som att vara i en annan värld en liten stund. Jag blev hemskt inspirerad att göra om på mitt rum lite, så jag köpte nya gardiner och fick massa andra idéer.

Allra helst hade jag givetvis velat inreda min egen lägenhet, men det känns inte så aktuellt. Inte just nu åtminstone. Men drömma kan man få göra ändå. Det ska bli så himla kul att köpa massa omaka thékoppar på loppis, hitta en fin byrå och ställa en spegel på precis som carrie har i satc, sy egna kuddfodral, måla väggarna i fina färger, ställa upp precis alla skorna i hallen och hänga upp alla tavlor som inte får plats på rummet just nu. Åh.






Inredningsinspiration från designismine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0