förkylningen som attackerade

Imorse vaknade jag med halsont och en helt igentäppt näsa. Härligt. Det är väldigt sällan jag är sjuk, och så fort jag är snuvig skyller jag direkt på allergin. Jag har nämligen en teori att man blir inte sjuk förrän man själv erkänner det. Så fort jag ens tänkte tanken att jo, jag är kanske lite sjuk, så mådde jag genast ännu sämre. Det har helt ärligt funnits stunder jag inte velat leva idag, och allt på grund av denna fruktansvärda förkylningen. Och kanske lite på grund av tentan som jag fortfarande inte har gjort klar.

Hur som helst, nu tänkte jag skriva som aldrig förr och kanske bli klar innan andra avenyn börjar vid nio. Sen tänkte jag efter mycket sömn försöka inbilla mig imorgon att jag nästan är helt frisk så att jag faktiskt är det på fredag, för då är det ju valborg och då finns det inte tid för sjukdomar!

(undrar om detta är feberyra? åh, jag orkar inte ha feber också.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0