idag skulle jag kunna bestiga vilket berg som helst.

Ni vet dom dagarna när man vaknar med hur mycket energi som helst, när solen lyser och man bara måste rulla upp rullgardinen trots att den är nere året runt. När man är så jäkla glad över i princip ingenting och varje steg dansar man fram. En sån dag har jag haft, jag skulle kunna bestiga vilket berg som helst idag.

När sambon kom hem tog vi upp vårskorna från förrådet, och som ni ser på bilden är det ju en del. Men iiiih, vår! Annars har jag sökt jobb idag, städat ordentligt, beställt kurslitteratur, bloggat och sådant. Ikväll har jag bakat bröd som jag ska bjuda på maria och en gammal klasskamrat från låg och mellanstadiet som är på kortvarigt besök. Hoppas ni mår bra, puss och glöm inte tävlingen!


Kommentarer
Postat av: lovjo

är du och din sambo tillsammans eller bor ni bara ihop? :)

2010-04-17 @ 21:51:02
URL: http://lovisajo.blogg.se/
Postat av: sandra

lojvo: vi bor bara ihop! jag vet inte riktigt vad jag ska kalla henne här i bloggen, haha. sambo tycker jag låter kul! rumskamrat stämmer ju inte riktigt, eftersom vi har en hel lägenhet tillsammans. haha nåväl, sambo får det vara.

2010-04-18 @ 10:08:58
URL: http://sandyinwonderland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0