sweet sunday



bilder: papertissue

Godmorgon cupcakes. Igårkväll satt vi bara hemma och tittade på djävulen bär prada på tv och åt kladdkaka. Mest på grund utav att vår bank strular så vi kan inte ta ut några pengar, och så var jag hemskt trött så jag orkade inte dansa hela natten. Nåväl, nu är det söndag iallafall och den ska mest gå åt plugg, städning och sådana nödvändigheter. Fast just nu tittar vi på lite till sex and the city, det är ju så förbaskat bra. Om någon timme kommer en tävling upp här på bloggen, så glöm inte att kika in då!

Kommentarer
Postat av: Christine

Sandra! Sjukt konstigt, men jag blev sjukt glad av ditt bakis-sms!! Har dock inte pengar på mobilen. Gud vad jag saknar er! Gud vad jag saknar DIG!! Men om tvååååå veckor :)



<3

2010-04-11 @ 16:10:38
URL: http://qusans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0