tema: bokstaven B




presenter på B: banan, bilar och bounty.


boll med chokladsmak.



maria var båtkvinna och jag fick agera tatuerare. flott!


en bullmamma med fantastiska accesoarer som två vispar i håret.


en ståtlig jean baptiste.


b-chips, bollar med chokladsmak, bananer, bollar med ostsmak och vin i koppar såklart.


jag var blå.


bullmamman och en butler.



bov/bandit, billig och bakpulver.


en bowlare.




Igår var jag medbjuden av maria till en genusfest med hennes klass, och temat var bokstaven B. Så det fanns ballonger överallt, vi lyssnade på beyoncé och belle and sebastien, drack vin ur kaffekoppar, pratade om sommaren och viktiga saker och tog sista tunnelbanan hem. Och även om det var lite jobbigt att gå upp imorse för att åka till skolan så var det så värt det. Mer temafester tycker jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0