tisdag



God förmiddag! Jag och maria har varit riktigt hurtiga nu på morgonen, och flyttat ner dubbelsängen som stod på mitt rum till förrådet. Det är nämligen så att min säng som har stått hemma i skåne kommer hit idag! Och våra cyklar! Ska bli så himla fint att cykla i stockholm nu i vår och i sommar, och faktiskt kunna se någonting av staden istället för att åka tunnelbana under den.

Annars då? Jag är ledig från skolan idag så jag tänkte plugga lite och så. Ikväll ska vi på fest med tema bokstaven B, som en i hennes klass ordnar för att dom har lämnat in sin tenta. Och när maria frågade om jag ville följa med tyckte jag att det lät festligt! Vem tackar nej till vin och chansen att klä ut sig på en tisdag, liksom. Adios amigos!

Kommentarer
Postat av: linnéa

åh, ni måste visa bilder på hur ni klädde ut er sedan! tycker den här bloggen är så fin, läser varje dag. puss

2010-04-20 @ 12:21:29
URL: http://padraicmyprince.blogg.se/
Postat av: susanne berg

Hej hjärtat! Ditt rum kommer att bli mycket bättre nu. Får bättre plats med dina saker. Tänk att få kunna cykla i Stockholm. Härlig känsla. Kram mamma

2010-04-20 @ 16:22:30
URL: http://sandyinwonderland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0