malmöfestivalen lördag


Min lördag på malmöfestivalen började på stortorget.


Älskade Erik Hassle spelade nämligen på Rix-fm festivalen!


Gissa om jag var glad.



<3


Sen satt vi kvar och väntade tills maskinen började, och jag var ganska nöjd när jag fick höra kärlek vid sista ögonkastet.



Sen mötte vi upp några och satte oss under h&m's tak när regnet kom.


Maria anlände och snurrade lite i sin fina klänning.


En av anledningarna till att jag älskar denna festivalen är alla små meningar som finns lite överallt.



Vi avslutade kvällen med att titta på trubardurslam på lilla torg där bästa linnea var med! Och till min förvåning var även en annan vän, Amanda Lindholm, med. Linnea gjorde en brakseger och vi var så stolta att vi knappt visste var vi skulle ta vägen! Sen blev det bussen till lund och efter vad som kändes en evighet i kyla fick vi äntligen tag på en taxi och kunde åka hem till anna och sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0