malmöfestivalen söndag


Söndagskvällen började med att vi hoppade in i en taxi ner till centralen.


Där bakom spelade nämligen finaste finaste Melissa Horn!



Efter ösregn hela dagen sken solen och det var hur mycket folk som helst.




Puss!


Efter konserten följde vi strömmen mot stortorget.


Vill du dansa barfota i gräset med mig?


Fin bil.


På plats var det nedräkning.



Och vi var glada!






Så blev det äntligen dags för underbara Lasse att spela. Det var så himla himla himla bra, och jag tror nästan att det var topp tre av hans konserter jag har varit på. Finns nog ingen finare man än Lars Winnerbäck.

Sen tänkte jag ta tåget hem, men det visade sig att det gick inga tåg så "sent" till tomelilla. Efter lite frustration åkte jag hem till maria och sov där och åkte hem dagen efter istället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0