popaganda dag ett.


Under natten körde vi uppåt i sverige och såg solen gå upp.


Efter några timmars sömn blev det dags att ta sig till festivalområdet och få sitt armband.


Vi mötte upp fina Julia som jag lärde känna under litteraturvetenskapen, gick in på området och placerade oss i gräset.


Och lyssnade på fantastiska Navet som är en nyupptäckning för mig!



Finaste First Aid Kit.


Sötis Julia.



Moi.


Dags för lite öl och cider!


Sen lyssnade vi på Jonathan Johansson.


Ovanför flög det flygplan med jämna mellanrum.


Jag sprang på söta Sandra och Elsa, och var hej-jag-läser-er-blogg-töntig och frågade om jag fick ta en bild till streetstylebloggen (där kommer det komma upp fler bilder inom de närmsta dagarna).



En av dagens höjdpunkter var helt klart konstsimmet.


Efter det spelade familjen och det var sådär, faktiskt.


Men vi var glada ändå!


Speciellt när Markus krunegård kom ut på scenen och körde den här låten!


Dags för Belle & Sebastian som gjorde en finfin och mäktig spelning.



Och slutligen var det dags för det vi hade längtat efter så mycket - Robyn!!! Alltså, ni anar inte vilken spelning det var. Så mycket energi och så mycket tryck, hon är så jäkla cool! Efteråt tog tunnelbanan hem och var hur nöjda som helst med första festivaldagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0