tvåmannakräftskiva och hässleholm









härligt skarpa mobilbilder

Måndag: Jag tog på min sjömanskepa och satte mig på bussen till anna's jobb. Där fick jag kika runt lite och sen åkte vi till eslöv och hade tvåmannakräftskiva för andra året i rad (ska förhoppningsvis bli en fin liten tradition). Kräftorna ser verkligen inte goda ut på bilden, men jag dog lite så gott det var.

Tisdag: Efter massa sömn tog vi oss till lund, såg finaste hunden, tog tåget till hässleholm där vi mötte upp en trevlig prick som heter frida. Vi satte oss på en uteservering, åt godaste mackan med tomat, fetaostcréme och rödlök. Sen gick vi vidare till en liten gräsplätt där vi pratade om ditten och datten och sen åkte jag hem till tomelilla igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0