2010 genom mobilen.

Det börjar bli dags att sammanfatta året, och jag tänkte att vi börjar med mobilen. Det är nästan exakt ett år sedan jag fick den i julklapp, så det passar ju ganska så ypperligt!




Dagen efter julafton spenderade vi i malmö med vin och singstar. Det var väldigt mycket singstar då.



Det var kallt.



Jag fikade med ellen och vi matade ankor.



Jag flyttade till stockholm.



Åka tunnelbana och vara allvarlig.



Första gången jag flög hem när jag bodde i stockholm.



Vi var på modemaktsutställningen.



Åkte på roadtrip till ullared med ett fint gäng.


Eftersom jag pluggade litteraturvetenskap läste jag massa klassiker.


Tåget ner till skåne.




London!!!


På grund av askmolnet från island fick vi spendera en natt på heathrow flygplats. Jag har haft roligare, om man säger så.



Det blev vår i stockholm.


Liljeholmsbron.


Vi var och tittade på skrattstock en varm sommardag.


Jag köpte fina skor.


Jag spenderade min 20årsdag i världens bästa stad!



När jag kom tillbaka till stockholm såg det ut såhär där jag jobbade.





Hultsfredsfestivalen ställdes in och vi åkte till en stuga i jämjö och hade det hemskt fint några dagar.


En lördag såg vi melissa horn, laleh och lars winnerbäck i helsingborg.







Gröna lund dagarna innan jag flyttade tillbaka till skåne.



Traditionsenlig tvåmannakräftskiva med bästa anna.


Stockholmsbesök och söndagsbrunch på café string.


Så var det dags för hösttermin och jag började plugga religionshistoria i lund.



Lund växte i mina ögon och jag flyttade dit.



Var ganska glad.


Det blev kallare.


Jag klippte av håret. Det var nog det bästa jag gjorde detta året!


Fika på olof viktors.




Så kom det massa snö och det blev snöstorm mest hela tiden tycker jag.

Kommentarer
Postat av: susanne berg

Vilket händelserikt och spännande år! 2011 kommer med all säkert bli ett bra år för dig också Sandra! kram mamma

2010-12-20 @ 10:05:08
Postat av: maria

åh så fina bilder!! stockholm!!! stugan!!! <3333

2010-12-20 @ 17:47:14
URL: http://mariao.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0