café la rose, klänningsletande på beyond retro, thaimat och dans dans dans.




Vi började vår lördag med frukost på vandrarhemmet och sen åkte vi till drottninggatan där första stoppet efter massa h&m-butiker blev café la rose.


Sen gick vi en liten bit till på gatan och in i världens bästa affär - beyond retro!


Vi var båda på jakt efter en nyårsklänning och mina kandidater såg ut såhär. Lite ovanligt av mig att välja rosa, men jag tyckte båda var himla fina. Kan ni gissa vilken det blev?



Sen åkte vi tillbaka till vandrarhemmet och lite senare gick vi och åt thaimat. Kycklingspett med jordnötssås, mmm.


När vi hade ätit färdigt gick vi tillbaka och gjorde oss iordning, tittade på sista avsnittet av så mycket bättre och drack lite vin. Jag vad glad! Haha, som ni ser.


Maria också!






Så var det äntligen dags att bege sig till bästa klubben någonsin - ace. Där var det dans dans dans och lyckopirr i hjärtat och själen, leenden, skratt, stryka håret bakom örat, förvåning när en kille kom fram och sa att han hade kommenterat min blogg en gång (jag kommer ihåg kommentaren) och så var plötsligt klockan tre och det var stängningsdags. Alltid lika snopet. Men vilken kväll! En oförglömlig sådan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0