igår och idag.



Igår hoppade jag och min nya kånken på tåget till malmö! Jag hoppade av vid triangeln och mötte upp anna k för att handla ingredienser till tacos.


När man är vuxen får man äta godis innan maten.




Tacos tacos tacos.



Och så tittade vi på massa film, drack lite vin och hade himla trevligt!



Imorse vaknade jag upp på annas soffa vid tiotiden, sen åt vi frukost och någon timme senare gick jag bort till maria som färgade min utväxt! Snällt va. Efter lite fika gick vi till humana secondhand och myrorna vid triangeln.


På humana hittade jag denna tjusiga klänningen.


Och sen åkte jag hem och lagade denna ljuvliga maten! Ni kan ju gissa hur gott det var.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0