julafton.

Jag hade en så himla fin julafton! Den såg ut ungefär såhär.



Först åt vi frukost hela familjen och min bror och jag fick skrapa lotter i vanlig ordning.



Jag vann ingenting, men var lika glad för det. Fastän jag inte ser så glad ut på dessa bilderna. Och så var jag julfin i pippikoftan, rött läppstift och stor sammetsrosett!



Sen åkte jag och lämnade lite paketer till maria.



Klockan tre var det dags för fika och kalle anka, och efter det otroligt charmiga kan du vissla johanna.


Sen blev Ludde också julfin och vi åkte till mormor och morfar.







Där var mammas syster och hennes familj också.



Sen åt vi på tok för mycket julmat.




Vi spelade kort och åt julgodis.


Julklappsutdelning!



Kaos som vanligt. Fick så mycket fint, ska visa er senare.



Slutligen åt vi gröt med mandeltävling, och sen var den julaftonen över!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0