julklappar.

Nu tänkte jag visa lite av det jag fick i julklapp!


Massa kok- och bakböcker.


Gunnar Ardelius nya bok, sommarboken av tove jansson, första säsongen av sjunde himlen (jag är ju lite besatt...) och sex and the city 2.


Retrodesignade koppar av Stig Lindberg och två ittala ljuslyktor.


Superfin örhängehållare.


Och av maria fick jag en helt fantastisk mask, en teaterbiljett, en bok av per hagman, fina tvålar och pepparkakskolor.

Annars fick jag också en prenumeration på elle, jättefina sänglakan, choklad, lite saker till köket, en skål som har varit min gammelmormors, en muminmugg, två tygpåsar, blå kånken (!), ansiktsmasker och så det jag redan har visat (iphone osv.) Och det var nog det hela!


Kommentarer
Postat av: maria

haha fick inte my little pony-tvålen vara med!!

2010-12-29 @ 18:10:44
URL: http://mariao.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0