le list


min bästa vän
lärde jag känna när jag gick på högstadiet, och utan henne hade jag inte varit den jag är idag. och vägen hit hade definitivt varit mycket tråkigare!
när jag borstar tänderna brukar jag ibland träna mina vadmuskler. haha.
när jag lagar mat blir det ofta något med kyckling.
jag är rädd för att ångra mig.
den värsta känslan är ensamhet och likgiltighet.
den bästa känslan är när man känner sig behövd och älskad.
jag är bäst på att hitta på nya saker.
jag är sämst på
att genomföra alla dessa saker.
jag lyssnar på
musik som berör.
jag pratar
bredare skånska när jag är med min familj och släkt.


jag tycker om
att få gåshud.
kärlek är svindlande stort.
i somras bodde jag i stockholm fram till augusti, jobbade på två ställen och var inte så lycklig.
sist jag grät var nog när jag såg någon film. nästan enda gången jag gråter.
när jag vill tänka
måste jag vara ensam och inte ha några planer för den dagen.
när jag bakar blir det oftast väldigt gott.
just nu tänker jag hoppa in duschen.
idag har jag mest städat och gjort allt annat än det jag borde.
ikväll ska jag till malmö och ha tacomys med en fin vän.
imorgon kommer jag plugga tills jag stupar, förhoppningsvis.
min (nya) mobiltelefon är min bebis <3
när jag vaknar är jag oftast väldigt trött.
om jag var ett djur skulle jag vara ett vattendjur och bo i havet.


listan hittade jag hos natalie.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0