mitt 2010 (september, oktober, november, december)

Här kommer sista månaderna av detta året!


I september var det blog awards i malmö.


Maria hade födelsedags- och inflyttningsfest och det var verkligen en strålande kväll.



Min födelsedagspresent till maria var en konsertbiljett, så vi åkte till stockholm och såg kate nash!


Det var val och jag blev bjuden på mat hos louise i malmö.


Oktober började med att jag flyttade till lund!



Jag tyckte att livet var rätt härligt och en kväll åkte jag till malmö och bowlade med några finisar.


Det var höst i lund.


Jag var på drillkurs i borlänge och en söndag firade vi pappas födelsedag.


I november tyckte jag det var dags att klippa av håret.



Jag hade inflyttningsfest och fick cupcakes av qu!


Så kom den första snön. (här ser det ju ganska behagligt ut om man jämför mer nu)


Julpyntade i lägenheten. Annars gick jag mest i skolan och njöt av vardagen.


December började med massa massa snö.


Såg fantastiska säkert! på mejeriet.


Var på drillkonvent i borås.


En kväll bjöd anna mig på en helt otrolig trerättersmiddag.


Jag och maria hade en oförglömlig helg i stockholm.


Mamma och jag åkte över till köpenhamn en dag.


Firade jul.

Och det var mitt 2010!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0