time flies



Har spenderat tisdagskvällen med cider, choklad och sander slash ida. Nu tittar tittar jag lite på so you think you can dance på teven, och jag kommer på mig själv med att faktiskt sakna dansen. Skulle vilja dansa modernt eller balett här i stockholm men det får nog vänta lite tills jag är i balans.

Just nu känner jag mig helt utmattad i kroppen och i huvudet. Det har varit världens längsta dag och jag kan knappt bärga mig tills den är över. Imorgonkväll rymmer jag till skåne för några dagar, känns som att det är precis vad jag behöver för att komma på fötter igen.

Kommentarer
Postat av: Linneaj

SAANNDRRRRRRAAAAAAAAA om du befinner dig i skåne i helgen måste du ju faktiskt ganska mycket komma på fredag!:O:O om du vill förstås, jag vill iaf hemskt mycket att du ska komma!

2010-02-03 @ 13:58:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0