back in skåne



Hej. Just nu sitter jag i köket i det gula huset på sprintergatan i tomelilla. Det känns ungefär som vanligt att vara hemma, tryggt och välbekant. Har hittils hunnit med en tur på erikshjälpen där jag nästan ville skrika av glädje över deras fantastiska priser och guldklimpar, och gick därifrån med bland annat en blå flanellskjorta som jag letat efter så länge. Och så har jag fikat hos mina morföräldrar och matat ankorna!

Det var minsann en kamp att ta sig ner till skåne igårkväll. Förutom att pulsa igenom snön med en resväska som vägde på tok för mycket, blev dessutom planet försenat två timmar. Lovely! Klockan elva landade planet på sturup iallafall, och där blev jag hämtad av finaste pappa och morfar. Nu ska jag fortsätta pussa sönder den söta lurviga hunden ovan på bilden!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0