don't you just love goodbyes?







Det blir många avsked denna veckan, även om det såklart inte är definitivt. Ikväll har elinore varit här, och vi har tittat på filmen paris, ätit popcorn och spelat wii. Imorgon ska jag träffa kerstin för frukost och på fredag ska jag träffa ellen. Och igår träffade jag ju louise. Vet faktiskt inte riktigt hur mycket mer mitt hjärta klarar av, jag tycker ju så mycket om er älskade vänner. Och er jag inte hinner träffa, som sagt så är det inte definitivt. Jag är inte färdig med skåne än det lovar jag.

(och det är extra svårt när man läser sånt här, och sånt här)

Kommentarer
Postat av: alexandra

svar: det är bra med mig. hur är det med dig? läste och hörde attdu ska flytta till sthlm, hur känns det?:)

2010-01-07 @ 12:24:24
URL: http://amodig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0