fint ska det va (och du är finast av alla)




Till kvällsmat gjorde vi idag en fantastiskt god paj som innehöll avokado, tomat, lök, palsternacka och svamp. Och så tog vi varsitt glas vitt vin innan maria stack iväg på bio. Annars har jag ikväll i telefon pratat med en vän som jag saknar på tok för mycket redan, pratat med några till jag saknar på msn, lyssnat på regina spektor och markus krunegård, druckit thé, tittat lite på tv och gjort en beställning på bokus. Nu ska jag sova, imorgon ska jag registrera mig på universitetet och så kommer mina föräldrar hit med alla mina saker!

(Förresten, på tal om böcker. Har ni några bra boktips till mig? Ni vet nog ungefär vad jag gillar.)

Kommentarer
Postat av: els-marie berg

oj så god pajen såg ut ,hoppas den smaka lika bra.

2010-01-13 @ 22:33:06
Postat av: Sarah

läst mina senaste inlägg? (boktips) oh fanken vad pajen såg god ut.

2010-01-14 @ 09:47:06
URL: http://playnomind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0