flying high


bild: papertissue

Det gick så mycket bättre än förväntat idag, även om jag känner mig mer förvirrad än någonsin. Hade knappt en timmeslång introduktion samt information om hur kursen är upplagd och så vidare. När jag kom hem från skolan förvandlades jag till en hemmafru och diskade, städade och lagade piroger. Sen blev jag så trött att jag somnade en timme. Och ikväll har jag letat upp litteratur ur den milslånga listan, imorgon ska jag ut på min första bokjakt. Nej nu måste jag faktiskt sova om jag ska kunna komma upp imorgon bitti! Puss på er fina

Kommentarer
Postat av: sandra

Det är inte lätt att vara hemmafru. Tar hårt på krafterna! Hörs gott med piroger. Kram mamma

2010-01-19 @ 08:04:28
URL: http://sandyinwonderland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0